.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بکار پليس محله درشهرهاي استان گلستان

رييس پليس پيشگيري استان گلستان از آغازفعاليت پليس محله بعنوان مدديار كاركنان انتظامي در تمام شهرستانهاي استان خبر داد و گفت: در اين خصوص ‪ ۲۶۸‬نفر پليس محله بكار گرفته شده اند.

سرهنگ "محمدعلي جعفري" روز چهارشنبه اضافه كرد: پيشگيري مقدم بر درمان است و هرچقدر در اين حوزه تلاش شود شاهد جرائم كمتري در جوامع خواهيم بود و به اين منظور پليس محله در سطح استان و تحت عنوان نيروي كمكي در كنار كاركنان كلانتري و پاسگاهها در تمام شهرستانهاي استان فعاليت مي‌كند.

به‌گفته وي نيروهاي بكار گرفته شده در قالب اين طرح شامل ‪ ۲۱۵‬نفر نگهبان عادي، ‪ ۳۸‬نفر نگهبان شاغل و ‪ ۱۵‬نفر بازنشسته هستند.

وي ادامه‌داد: اين افراد پس از سير مراحل گزينش از قبيل پايبندي به نظام مقدس جمهوري اسلامي، داشتن حسن خلق، عدم اعتياد به موادمخدر، زير نظر پليس پيشگيري استان و از طريق شركت‌هاي خدماتي و حفاظتي استخدام شده و باتوجه به گذراندن كلاس‌هاي آموزشي در اين خصوص درمحلات، موسسات اداري، دولتي و شركت‌هاي خصوصي و در اماكن خارج از رده حفاظتي مي‌توانند انجام وظيفه كنند.

سرهنگ جعفري، برقراري و حفظ نظم و امنيت حوزه نگهباني محوله به اين افراد را يكي از وظايف آنها برشمرد وگفت: همكاري باماموران نيروي انتظامي در خصوص دستگيري متهمان، حفظ صحنه جرم، معرفي افراد مشكوك به ماموران و همكاري با عوامل راهنمايي و رانندگي و همكاري در حوادث غيرمترقبه با سازمان‌ها و ادارات از ديگر وظايف پليس محله مي‌باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.